Brev:
Rejse med fly
16. juni 2008
Alder:
8 mdr.
Rejse med fly
Hej Helen
Da vi skal en tur til New York i næste måned har jeg lige et par spørgsmål angående dette.
Vores dreng har desværre lige haft to tilfælde af mellemøres betændelse og jeg tænkte på om der er nogle forholdsregler i forhold til dette når vi skal op og flyve? Jeg tænker på om han kan få ondt under flyveturen, når han nu har tendens til problemer med ørerne?
Da vi nok skal flyve til stokholm først ville det da blive slemt for ham at flyve direkte videre samme dag? Eller har det ingen betydning, jeg tænker på det er jo en lang flyvetur og mange indtryk osv...
Desuden hvis du har nogle råd eller vejledning i forbindelse med flyvning og ferie, ville vi blive meget glade, da det er vores første ferie og er lidt nervøs over hvordan det hele nu skal gå.
Mange tak på forhånd
Signe og Loke